Volltext-Downloads (blau) und Frontdoor-Views (grau)
The search result changed since you submitted your search request. Documents might be displayed in a different sort order.
  • search hit 56 of 89
Back to Result List

Textroutinen: Erwerb, Förderung und didaktisch-mediale Modellierung. Themenbereich I der 39. Jahrestagung der Gesellschaft für Angewandte Linguistik e.V. (GAL) vom 16.–18. September 2009 in Karlsruhe

  • Tagungsbericht zum Themenbereich I der 39. Jahrestagung der Gesellschaft für Angewandte Linguistik e.V. (GAL) vom 16.–18. September 2009 in Karlsruhe.

Download full text files

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar

Statistics

frontdoor_oas
Metadaten
Author:Jörg Jost, Jan WeisbergGND
URN:urn:nbn:de:bsz:960-opus4-9005
DOI:https://doi.org/10.25968/opus-900
DOI original:https://doi.org/10.1515/zgl.2010.029
Parent Title (German):Zeitschrift für Germanistische Linguistik
Document Type:Article
Language:German
Year of Completion:2010
Publishing Institution:Hochschule Hannover
Release Date:2016/07/07
Tag:Tagungsbericht; Textroutinen
Volume:38
Issue:3
First Page:442
Last Page:446
Link to catalogue:103088479X
Institutes:Sonstige Einrichtungen
DDC classes:400 Sprache, Linguistik
Licence (German):License LogoUrheberrechtlich geschützt